amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ div.acss88fc3{max-width:70px;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
فاطمه (س) :
… نَحنُ حُجَّتُهُ فی غَیبِهِ . (شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید ، ج16 ، ص211 )
ما در غیاب پیامبر(ص) حجت خدا بر خلقیم .
مردم در زندگی به حجتی از سوی خدا وندمتعال نیاز مندند واین تردیدی ندارد.
البته در زمان حضور پیامبر (ص) خود او حجت خدا بر خلق بود اما در غیبت او یعنی پس از فوت او اهلبیت حجت خدا برخلق اند. یعنی آن بزرگواران برهان ودلیل خدایند . کسانی اند که خداوند در دنیا وآخرت با اینها علیه منکران استدلال خواهد کرد. یعنی خواهد فرمود که اینها از طرف من بودند حرف شان حرف من ، امر شان امر من ، نهی شان نهی من و موعظه شان موعظه من بود . ومی تواند با وجود اهلبیت (ع) استدلال کند وخلافکاران را مؤاخذه نماید.
به این معنی که چرا خلاف کردید ؟ چرا معصیت کردید ؟ چرا راه انحراف رفتید وچرا به سخن من که از طریق اهلبیت (ع) به شما ابلاغ شد توجه نکردید؟
آری اهلبیت عصمت وطهارت حجت خدا برخلق هستند .
برجستگی های حضرت خدیجه(س) از خانواده بزرگ دینی و فرهنگی از چهار زن برگزیده تاریخ…
دعای افتتاح چیست وچه پیامی دارد؟ دعای افتتاح سه بخش دارد: بخش اول به چگونگی…
همسفره شدن با عیال محبوبترین چیز نزد خدا پیامبر (ص) فرمود: إنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُؤمِنَ…
انفاق برای خانواده انفاق برای خانواده به قصد خدا باشد پیامبر (ص) فرمود: اِذا…
هزینه عیال برترین هزینه پیامبر خدا (ص) فرمودند: أفضَلُ دینارٍ یُنفِقُهُ الرَّجُلُ، دینارٌ یُنفِقُهُ عَلى…
نخستین چیز در ترازوی اعمال ، انفاق به خانواده پیامبر (ص) فرمود: أوَّلُ ما یوضَعُ…